בלוי: "למפלגה של ישי אין רבנים" – בן גביר לא נשאר חייב • האזינו

    דוד לזר 8 Comment on בלוי: "למפלגה של ישי אין רבנים" – בן גביר לא נשאר חייב • האזינו
    23:54
    05.05.24
    אבי יעקב No Comments on "ערים מועטות שניתן לצעוד בהן עם כיפה ללא אבטחה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הבוקר (שלישי) בתוכנית האקטואליה 'מדברים בחירות' בהגשתם של בצלאל קאהן ודוד חכם ב'קול חי' התראיין המחנך הרב מרדכי בלוי, שביקר באופן קשה את הליכתם של חרדים אחר מפלגת הימין – מפלגתו של חברת הכנסת אלי ישי וברוך מרזל.

    בלוי תקף ואמר כי "אינני מבין את הצעירים החרדים שמבטיחים את קולם למפלגת שעטנז של אנשי ימין", ולדבריו, "הרי שמדובר במפלגה שאין להם רבנים". גם לאחר שמגישי התוכנית העירו לו שלמפלגתו של ישי יש את גדולי הרבנים שלה, הגיב ואמר כי "יש רק את המועצות הרשמיות של יהדו"ת וש"ס".

    בהמשך התוכנית עלה להגיב לדבריו של הרב בלוי פעיל הימין איתמר בן גביר שאמר לבלוי "אל תשפוך את התינוק עם המים, מרזל נלחם בכל חייו למען המגזר החרדי", לדבריו, "ח"כ אורי מקלב אמר על מרזל שהוא האצבע השישית של יהדות התורה לפני 2 קדנציות".

    האזינו:



    8 תגובות

    מיין תגובות
    1. 8

      מוטקה המפגר חושב שהוא יודע הכל

    2. 7

      בלוי מחשיב את עצמו לפחות לסגן של אלוקים

    3. 6

      הצעירים בורחים מיהדות התורה בגלל הרב בלוי שעסוק כל העת בלצאת נגד(נגד זמרים,נגד אוהבי א"י נגד נשים וכו') זה נמאס וחונק ומדכא,אנחנו כבר מזמן לא בעיירה הקטנה בליטא וא"א לדכא את הצעירים בהגבלות ואיסורים בלתי נגמרים

    4. 5

      שימו לב! יש רק את הרבנים שבלוי "מסכים" שהם רבנים! המועצות של יהדו"ת ושל ש"ס! חוץ מהם אין רבנים בעולם!
      מושחת הבייתה!

    5. 4

      בדר"כ אני לא משאירה תגובות אבל על התגובות הנ"ל צריך תגובות. אין לכם מה לעשות חוץ מלרכל על רבנים ושדרנים. אתם חושבים שיש לכם דעה יותר מהם תצאו מהסרט או מהחלום כי הם מבינים בהרבה יותר ממכם ואם תעיזו לדבר על רבנים אני לא מקנא בהמשך שלכם

    6. 3

      חבל שנתתם להתגובה של איתמר רק דקה זה לא פאר ולא שאלתם אותו תגובה על זה שבלוי אומר שהם לא עוברים את אחוז החסימה זה נקרא לעשות מניפולציה לציבור נגד אלי ישי וזה לא חוקי!!

    7. 2

      אין על בלוי !!!! מרזל בן גביר וההזויים ילכו למאחזים ואנחנו נלך ונצביע ג

    8. 1

      אני הייתי שם כותרת על דוד חכם, הוא התוקף הראשי. הוא לא נורמלי.